maanantai 30. maaliskuuta 2015

maailman helpoin ja todella toimiva kuorintavoide

Moi!
 
Oisko tämä beaty tip vol.2 ?
Voipi olla :)
 
 
Itselläni on erittäin kuiva/atooppinen iho, jota on erittäin ''vaikea'' hoitaa. Vaikealla tarkoitan sitä, että vaikka rasvaisin ihoni 3 kertaa päivässä, ei se silti normi iholta näyttäisi.
Ihoni on punertava ja näyttää todella karulta, moni kysyy minun jalat nähtyä, että onko mun iho kananlihalla... Eiii atooppinen vaan. Iho on myös usein kipeä ja jos joku esim. vetää minua ranteista on kipu aika kova.
 Ihotauti lääkärilläkin olen käynyt ja uniikit rasvat on sekoiteltu. Tosin ihan turhaan, koska ei vain ole tehonnut.
Hoidan ihoani kuorimalla ja rasvaamalla ihan perus aqualaanilla, jota saa apteekista.
Mutta nyt olen löytänyt luonnollisen kuorintavoiteen ja iho ''rasva''.
 
Kaikki mitä tarvitset kuorintavoiteeseen ja ''rasvaan''
 
Kookosöljy
sokeri
oliiviöljy
hunaja
+
 2 lasia
 
Eli kuorintavoide on niinkin yksinkertainen kun sekoitat kookosöljyn ja sokerin keskenään.




 
Iho rasva taas on vain oliivi öljyn ja hunajan sekoitus.
Lasiin vaan ja sekaisin.
 

 
 
Suosittelen molempien  (kuorintavoiteen ja rasvan) käyttämistä suihkussa.
 Itse näiden voiteiden jälkeen vielä pesen ihoni!
 
Eikun testaamaan!!
 
<3:Mette

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti