perjantai 17. lokakuuta 2014

ILoveMe- Messut

Heippa!

Tuossa aamupäivällä olin lähdössä junalla kohti Pasilaa, iskän kyydillä, mutta hän päättikin viedäminut suoraan messukeskuksen ovelle asti.
Siinä sitten rauhassa kävelin sisälle ja aulassa eräs nainen katsoi minua ja kysyi onko minulla jo lippua. No eihän minulla vielä ollut ja hän tarjosi toista lippuaan minulle ilmaiseksi! No tottakai otin sen ja kiittelin kauheasti, kysyin vielä lopuksi haluaako hän jotain korvausta lipusta ja hän sanoi, ettei tarvitse. No kyllä onni potkaisi ja kovaa. Otin tämän vielä erityisen onnenkantamoisena, sillä olin meinannnut jättää menemättä messuille sen vuoksi, että ei tehnyt välttämättä mieli tuhlata 18€ siihen, että kiertelisin messukeskusta yksin. Joten asiat meni paremmin kun hyvin.
Siinä kierteli nehkä puoli toista tuntia ja päädyin sitten syömään. Ostin kolmioleivän ja pepsi maksin, herran jumala ne maksoi yhteensä 10,10€!!! Ihan ryöstöä.
Meininki oli muuten mielestääni toooosi kiva!
Lidlin uusi sport-''perhe'' patukat oli toooosi hyviä pakko mennä ostamaan niitä heti kun tänään!


Otin vähän kuvia samalla kuin söin erittäin kallista kolmio leipää ja hörpin Super kallista pepsiä!

tässä on kaikki mitä sain/ostin!


Oli pakko ostaa tuo kuiva shamppoo koska oon sitä pitkään miettinyt että pitäiskö ostaa ja nyt se maksoi vaan 5 € ni aattelin että no nyt on hyvään hintaan ja päätin sen sitten siitä äkkiä napata aka. tämä oli intuitio ostos :). maistelin myös noita Tehon prode patukoita ja nam ne oli hyviä! ei tainnut olla yhtään sen halvempia kuin kaupassa, mutta no ostinpa silti! Leaderin so-lo-carb patukoista tuo valkoinen oli uusi maku ja halusin testata sitä ja tuo sinisessä oleva paketti on vanhempi tuttavuus ja se on hyvää!
Tässä vielä selfie !


Kivaa viikonloppua!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti